Jovana subotom na Novosadskoj tv, subotom u 19.30...



"Prelistavanje" - o svetu poznatih i manje poznatih, svetske zanimljivosti, premijere... ...



" Rubrika "Knjižara" - jedan gost bira i preporučuje gledaocima dobro štivo. Na kraju rubrike predstavljamo "Top 10" - listu knjiga sponzora (Laguna). Pokloni...



" "Zarazno pod razno" - najrazličitije teme i predstavljanje ljudi koji se bave zanimljivim poslovima ili izradom neobičnih predmeta ...

Prev Next

Srpska Atina ili diskriminisani nepušači


Ovi sunčani dani su izmamili mnoge iz svojih zimskih jazbina... takav je slučaj i sa nama. Igor i ja, ruku pod ruku, pa u šetnju... da se malo osunčamo, pre proleća 
Elem, čim je sunce zašlo, desio se smrz!
I, šta ćemo? Uđemo u poslastičarnicu “Atina” u centru. Inače poznatu po svom raskošnom enterijeru i pristojnoj kvadraturi. Na vratima zalepljene crna i bela nalepnica koje signaliziraju da imaju odeljak i za pušače i za nepušače. Uđemo... odmah smo se našli u oblaku dima. Pretpostavka je bila da se odmah iza prvog zida desno krije odeljak za nepušače. Mi tamo, kad ono međutim... dim na sve strane. Priđem konobaru i pitam ga gde je taj odeljak za nepušače, a on me otpravi još nadesno... Obuzela me tuga. Tri-četiri otužna stola sa socijalnim stoljnacima i muvom koja nam se mota oko glave. Vrata od kuhinje se non stop otvaraju, čuje se buka iza istih. Pored nas ljudi marširaju do WC-a, jer je tu stepeniše za prizemlje gde se toaleti i nalaze.
Pitam se samo da li smo prisiljeni da pasivno pušimo da bismo imali bar malo konfora?!

3 Responses so far.

  1. Mozda je to i prava slika srpske "Atine", kultura al kobajagi, samo za one koji donose novac a to su nazalost pusaci tu u kaficu a narodnjaci svugde ostalo. Mada se i pusaci zale da su skrajnuti, elem, ne mos ugodit

  2. Uvek ima pušača i pušača... Recimo, dok nisam ostavila duvan, bila sam od onih koji su mislili o svojoj okolini. Nisam pušila, ako nekome smeta. Kod mene u stanu se nikada nije pušilo, čak ni kad sam ja bila pušač. Ljudi su mislili da izvodim besne gliste, ali sam pušila na terasi. Ne volim kada se dim cigareta uvuče u mebl, nameštaj, zavese... I to mi je smetalo onda, a i sada.
    Samo što sam mislila da ćemo uz ovaj novi zakon biti u mogućnosti da izađemo u grad, a da ne plačemo od dima... Nažalost, ovde je sve pro forme.

  3. Dubilja says:

    Ovaj zakon nista ne vredi!!! Koliko ima samo kafica po gradu gde je prostor izmedju pusaca i nepusaca samo nevidljivi vazdusni prostor, ili samo neka plafonska greda. (?!)Zvanicno oni su ispostovali zakon jer imaju 2 dela, nalepnice...a ustvari nista se nije promenilo. :(
    Meni se vec smucilo da se iz grada vracam kuci i da mi jos nedelju dana smrdi odeca i ceo stan za dimom.

Leave a Reply

Follow my blog with Bloglovin