Jovana subotom na Novosadskoj tv, subotom u 19.30...



"Prelistavanje" - o svetu poznatih i manje poznatih, svetske zanimljivosti, premijere... ...



" Rubrika "Knjižara" - jedan gost bira i preporučuje gledaocima dobro štivo. Na kraju rubrike predstavljamo "Top 10" - listu knjiga sponzora (Laguna). Pokloni...



" "Zarazno pod razno" - najrazličitije teme i predstavljanje ljudi koji se bave zanimljivim poslovima ili izradom neobičnih predmeta ...

Prev Next

Dijana Džinkić i šminkerski blog

Dijanu sam upoznala pre par godina na jednoj žurci. Iako je atmosfera bila opuštena, muzika dobra, a oko nas manje-više modni svet, nas dve samo se raspričale kao da se znamo stotinama godina. Razgovora se više i ne sećam, jer je za sve kriv pelinkovac, ali pamtim da mi je bilo prijatno u razgovoru sa ovom razdraganom devojkom.
Kada sam videla da je rešila da zgrabi svoj san, i ne ispušta ga, sa velikim zadovoljstvom sam joj ustupila prostor u rubrici "Net market".
Koliko hrabrosti, kreativnosti i smisla za otkrivanje novog ima u njoj, govori i uvodni tekst na njenom blogu. Za sebe kaže da je nesuđeni arhitekta i slikar, umesto toga je diplomirala turizmologiju. Iako tvrdi da ima ozbiljnu zavisnost o lakovima za nokte, ne bavi se "nail dizajnom".
Predstavljamo vam Dijanu Džinkić i njen šminkerski blog.

3 Responses so far.

  1. Pratim vec Dijanin blog,odlican prilog:)Svidja mi se kako te je nasminkala:)

  2. Hvala SugarHoneyBaby baš si sugar :))) No, nisam to ja u prilogu, već moja koleginica Biljana :)))

  3. Sjajna Dijana! Odličan prilog :)

Leave a Reply

Follow my blog with Bloglovin