Jovana subotom na Novosadskoj tv, subotom u 19.30...



"Prelistavanje" - o svetu poznatih i manje poznatih, svetske zanimljivosti, premijere... ...



" Rubrika "Knjižara" - jedan gost bira i preporučuje gledaocima dobro štivo. Na kraju rubrike predstavljamo "Top 10" - listu knjiga sponzora (Laguna). Pokloni...



" "Zarazno pod razno" - najrazličitije teme i predstavljanje ljudi koji se bave zanimljivim poslovima ili izradom neobičnih predmeta ...

Prev Next

Vuče, Vuče... bubo lenja...


Kada izaberete da se bavite javnim poslom, onda za vas ne važe pravila kao za ostale ljude. Nemate pravo na slobodan dan, neraspoloženje koje bi bilo vidljivo vašim obožavateljima, kolegama ili novinarima. To je prosta računica – morate da prodivanite sa svakom bakom, dekom, devojkom ili gospođom koja vas prepozna na ulici, jer ljudi koji vas gledaju ili slušaju, doživljavaju vas kao poznanike.

Nemam dugačak novinarski staž, ali se trudim da ispoštujem svakoga ko me - na ulici, prodavnici, gradskom prevozu i slično – zaustavi, da bi mi preneo neke svoje utiske o onome šta radim i čime se bavim.
Tako da uopšte ne razumem glumca koji dođe na premijeru filma i na novinarsku molbu za razgovor odgovara sa: “...ne, ne mogu sada.... (pauza) ...dao sam već tri izjave...”

Ako ti nije dan, trebao si da ostaneš kod kuće. Ako te iznervirao neko od mojih kolega, treba da znaš da nismo svi isti i da recimo mene ne zanima s kim spavaš, koga voliš ili kako ti posluje restoran.

Htela sam samo kratku izjavu o tome da li si zaista skakao padobranom i da priupitam o tome kako je sarađivati sa Lazarom Ristovskim, koji je , u ovom slučaju, scenarista, producent, reditelj i glavni glumac... i, htela sam da pitam za onaj salto unatraške pri skoku u bazen... Dakle, sva pitanja vezana za film “Beli lavovi”.

Ipak, ukoliko smatraš da nisu na mestu – uvek si mogao da odgovoriš ono što sam smatraš da treba da kažeš – jer, nijedan novinar te ne može naterati da kažeš više od onoga što si ti sam zamislio da treba da kažeš.

Zašto u stvari pišem ovaj tekst?!
Ne smata meni ponašanje dotičnog gospodina, (nije to ni prvi, ni poslednji sagovornik koji je odbio da govori ispred naše kamere) ali mi smeta ta nonšalantnost i neprofesionalnost.

Devojčice koje su sedele pored mene i mog kolege u bioskopskoj sali su sve vreme pričale o lepoti i šarmantnosti dotičnog glumca. Kada se poklonio publici vrištale su do besvesti (što je bilo simpatično)...

Ali, ako si već izabrao da se baviš javnim poslom, onda budi profesionalan do kraja!

PS. Bezbroj puta sam se uverila u pravilo da što si veći, to si manji. I, možda je baš zbog toga novinarski posao lep...

6 Responses so far.

  1. auuuuuu...e neka si im rekla! :***

  2. Bezveze sizuacija.Stvarno neprofesionalno:(

  3. bravo Jovana!Što kaže D. neka si im rekla .

  4. odlican tekst xxx

  5. umisljeni glumac...zalosno

  6. Smešna situacija... Ali, lepo je da to možeš sa nekim da podeliš, jer takve stvari niko ne objavljuje...

Leave a Reply

Follow my blog with Bloglovin