Jovana subotom na Novosadskoj tv, subotom u 19.30...



"Prelistavanje" - o svetu poznatih i manje poznatih, svetske zanimljivosti, premijere... ...



" Rubrika "Knjižara" - jedan gost bira i preporučuje gledaocima dobro štivo. Na kraju rubrike predstavljamo "Top 10" - listu knjiga sponzora (Laguna). Pokloni...



" "Zarazno pod razno" - najrazličitije teme i predstavljanje ljudi koji se bave zanimljivim poslovima ili izradom neobičnih predmeta ...

Prev Next

Nisam - ni levo, ni desno... a, ponekad sam baš tamo!

Kada sagledaju situaciju i vide da poneko štrči, potrebno je odmah malo lupiti čekićem po „nesvrstanoj“ glavi i brzo ga ugurati tamo, gde bi se najviše uklopio... E, ne ide to baš tako! Ponekad taj ekserčić opet izmigolji i strči li strči. Lupnu oni njega opet po pametnoj glavi, ali sada ga na drugu poziciju smeste. I ćuti on tako jedno vreme i opet se izmigolji....
I tako dok nas svrstavaju, a među sobom dele razne pozicije, a običnim smrtnicima nameću propozicije... dok ulizice oližu sve šta treba i dok ostale predstave u svetlu kakvo njima odgovara, prolaze mandati i desnih i levih, a i onih koji se centralno predstavljaju...
Nego, kako to da uvek isti profitiraju?! U ovoj zemlji, iako se delimo na leve i desne, realne opozicije i pozicije nema. Svi oni bratski podele naše parče hleba i vrebaju do naredne šanse.
Predizborna godina je uvek najturbulentnija i uvek me jednako šokira. Zato, nemojte mi nuditi sićurije, ako poželim da vam se prodam smislite neke ozbiljne novce koji bi rešili moja razna egzistencijalna pitanja.
Nisam mnogo postigla u životu, ali sa ponosom mogu da kažem da mi nisu pomagali (osim kad su odmagali) ni levi, ni desni... Pa, čak i kada mnogi, moje bavljenje novinarstvom žele da objasne rodbinskim vezama, mogu samo da kažem da nikada (ali, baš nikada) nisam ni učestvovala u „Muzičkom toboganu“.

4 Responses so far.

  1. Nale says:

    Mislim da je post odličan i da mnogo toga stoji i izmedju redova... Znaš, često pitam sebe kako da budem bolja; kako da postignem nešto u životu??? A, onda shvatim da svako od nas ima svoju borbu a oružje biramo sami! Mislim da je najveća borba, a i najbitnija ona koju vodimo sa nama samima. Pa, ako si ti zadovoljna sobom - to je najbitnije! Zavidnih će uvek biti a veličina čoveka ogleda se jednim delom i u tome ume li da se raduje tudjoj sreći. Veliki pozdrav i samo napred:)

  2. Milica says:

    Ni ja nikad nisam ucestvovala u "Muzickom toboganu", a bas sam imala zelju! Pogotovo kad sam videla da i Cola svraca kod Minje Subote ( sta ti on ono dodje?!) :)))

  3. @Nale - hvala :)
    @Milica - dođe mi strikan :) ali, eto, nikad nisam pevala i takmičila se za "bambije" :(

  4. great blog and very interesting!!! :D I'm a new follower!

    Look my blog and if you like it, follow me! :)

    www.sickbytrend.com

    xx

    sBt

Leave a Reply

Follow my blog with Bloglovin