Jovana subotom na Novosadskoj tv, subotom u 19.30...



"Prelistavanje" - o svetu poznatih i manje poznatih, svetske zanimljivosti, premijere... ...



" Rubrika "Knjižara" - jedan gost bira i preporučuje gledaocima dobro štivo. Na kraju rubrike predstavljamo "Top 10" - listu knjiga sponzora (Laguna). Pokloni...



" "Zarazno pod razno" - najrazličitije teme i predstavljanje ljudi koji se bave zanimljivim poslovima ili izradom neobičnih predmeta ...

Prev Next

Šta (ko?) kvari devojačku sreću?!

Još uvek sam pod utiskom jučerašnjeg dana i sve mi se čini kao da me neko ubacio u triler. Moja opsednutost cipelama, dovela me je do toga da razotkrijem lanac prevare (Molim Jovanu Katić aka Juliet's pen) da isprati problematiku, možda je inspiriše na jedan "fashion - triler -post" :)
Elem, kada uđete u jedan ekskluzivan salon venčanica, kakvim se predstavlja "City brides", očekujete vrhunsku uslugu, ljubazne prodavačice, jer ipak nameravate tamo da ostavite ne baš male sume novca.
Prodavačice jesu ljubazne i svakako su se lepo ophodile prema meni. Tamo sam otišla zbog "Farfalina cipela", dizajnerke Ivane Trajković. Prodavačice su mi rekle da izrada tog modela koji se meni dopao košta 10000 dinara i da treba da ostavim kaparu od pet hiljada, što sam i učinila. Rečeno mi je da će cipele biti gotove za 15 dana. Nakon dva ili tri dana, pozvala me prodavačica Marija i rekla mi da će cipele biti gotove u subotu posle 11 sati. Otišla sam za Beograd u tu subotu i kada sam ušla u prodavnicu, devojke su se zbunile i rekle mi kako cipele nisu gotove, jer je sinoć "dizajnerki nestalo struje" i da isplatim ostatak novca, a da će mi one u ponedeljak poslati Post expressom. Tako je i bilo, ostavim još pet hiljada i adresu i vratim se za Novi Sad. Prođe ponedeljak - cipela nema, prođe utorak - cipela nema , prođe sreda - cipela nema o.O Tek u četvrtak su stigle! Nije mi se svidelo to što nisu bile spakovane u kutiju i što sam ja morala da platim poštarinu i napišem post na FB o tome... Koga zanima, može da pročita, jer je razotkriveno kako su vlasnica i prodavačice u "ekskluzivnom" salonu "City brides" potkradale i mušterije i dizajnerku obuće. Sramno do te mere da ne znam ni kako bi taj njihov postupak nazvala!

Što se tiče samih cipela, nemam nikakvu zamerku. Naprotiv, cipele su divne i sa zadovoljstvom ću ih nositi, ne samo na moj Big day, već i kasnije :) Hvala Ivani na divnim cipelama i njenim roditeljima što su je napravili tako talentovanom :)

12 Responses so far.

  1. Jovana says:

    U jednom hororu sam ovih dana! :D
    Eh, izgleda da nam ovih dana isti režiser radi o glavi!
    Veruj mi inspirisana sam!
    p.s. Cipele su divne!:*

  2. Bilja says:

    Stvarno je sramota sta se desilo. Najvise mi je zao dizajnerke koja je em ispala kriva, em su je potkradali, i to ne za male pare. Ona ih izradi za 7000 ( verujem da od toga njima plati neku proviziju ), a oni uzmu 3000, eto tako. I u pravu si, dosta je cutanja, pa nek se ljuti ko hoce!!!
    BTW. drago mi je da si konacno nasla cipelice. :)

  3. Bamby says:

    uzas, ali najgore od svega je to, sto me uopste ne cudi.... svakakvih ljudi ima!!!

  4. Priča se odvija u nastavcima o.O kao da me neko ubacio u film... no, ima jedna (ima ih više ;) lepa stvar u svemu ovome, a to je da su moje cipele dobile priču :) Pa, ću lepo, svojim unucima pričati - kad se vaša baba Jovka udavala, bila je to cela peripetija oko cipela... :PPPP

  5. Kakva priča!:) ma preslatke su ti cipelice!:)

  6. Alberto says:


    My sweet friend, very nice and interesting you site.
    When you want to take refuge in good ballads of yesterday, today and forever in all languages and genres I invite you to visit my blog and listen me.
    From this Saturday August 27th I share female singers from Bulgaria and Serbia
    I am a broadcaster of Argentina.
    Best regards from Rosario-Argentina
    Albert.

  7. Nale says:

    Ma, to je boranija od ljudi. Koji karakteri, cccc....

  8. E Srbijo,medju sljivama :(

  9. odoh da seknem vene na sve ove cipelice :O

  10. Nemoj da sečeš vene, uopšte nisu skupe u poređenju sa onim fabričkim cipeliškama za koje dajemo tisućice... Osmisli, pa naruči... ali direktno od Ivane :P Preporučujem svima. Udobne su toliko da se uopšte nisam prezuvala za svadbu. Ceo dan sam bila u njima i nisu me bolele nogice :)
    Planiram neke baletanke za proleće :D

  11. Njushkalo says:

    Je li gospodjice, a zashto vi niste nastavili sa pisanjem vasheg divnog bloga?! Jel treba da shaljem Mishu (besmo plishano magare) da te istuche po guzi?! Jel do toga doshlo Joco?!

    /zahtevam da nastavish da pishesh!

  12. Njuškalo Buviću, malo sam se ulenjila... A, i ideja je bila da blog bude uz emisiju, a kako su je ukinuli... tako je i blog počeo da odumire... No, vratiću se već :))) I, hvala ti na lepim rečima ♥

Leave a Reply

Follow my blog with Bloglovin