Jovana subotom na Novosadskoj tv, subotom u 19.30...



"Prelistavanje" - o svetu poznatih i manje poznatih, svetske zanimljivosti, premijere... ...



" Rubrika "Knjižara" - jedan gost bira i preporučuje gledaocima dobro štivo. Na kraju rubrike predstavljamo "Top 10" - listu knjiga sponzora (Laguna). Pokloni...



" "Zarazno pod razno" - najrazličitije teme i predstavljanje ljudi koji se bave zanimljivim poslovima ili izradom neobičnih predmeta ...

Prev Next

White wedding expectation



Pitaju me: Jel' ti frka?! Ne. Nije me uhvatila panika, jer taj papir ne menja ništa bitno u našim životima (osim mog prezimena ;). Živimo zajedno već pet godina i bilo je krajnje vreme da stanemo na put rodbinsko-roditeljskim smaranjima pitanjem - a, kad će svadba?!
Rešili smo krajem maja da otpočnemo sa pripremama za "big day" i ostali šokirani činjenicom da to ljudi planiraju bar godinu unapred o.O
U početku smo se našli pred preprekama u smislu da su sve sale koje smo hteli bile zauzete, da kod matičara nema termina za taj dan, da su crkve rezervisane do oktobra... No, organizovala sam (što sebi, što Igoru) toliko emisija i snimanja, da je jedno venčanje bilo piece of cake :)
Najduže je trajala potraga za cipelama, a sad kad sam ih konačno našla, podeliću sa vama moja očekivanja, a onda (nakon big day-a) sledi i priča o realizovanom upotpunjena fotosima!

1. Restoran - "Lipov gaj", Nova 6 (Adice);
Dočekao nas je Bojan, dečko koji vodi restoran (rade samo proslave) deluje pristojno i spremno na saradnju. Sala me je odmah "kupila", jer žuto-bela kombinacija deluje čisto, veselo i poziva na veselje :)

2. Matičar - kao što rekoh u Novom Sadu nije bilo slobodnih termina za 10. septembar, tako da me na moju veliku žalost neće venčati ni Hargita, ni Danijela (žene sa kojima sam godinama sarađivala dok sam radila emisiju "Trg mladenaca". No nismo se dali omesti, pa smo venčanje zakazali kod matičara u Sremskim Karlovcima.

3. Crkva - Obožavam Karlovce u septembru i septembar u Karlovcima (ima tu neka tajna veza ;)Venčaće nas otac Mile, koji svake godine dolazi za sv. Stevana kod mojih roditelja za slavu. Obred će biti obavljen u crkvi Sv. apostola Petra i Pavla.

4. Torta - Za slatki deo venčane priče je zadužena radionica za izradu torti "Kristina". Tri sprata - Reform, Kornet i najomiljenija Esterhazi torta.

5. Pozivnice - sala i žuto-bela kombinacija, kao i moja ljubav prema belim radama diktirala je izbor pozivnica. Za štampu su bile zadužene "Pozivnice Terzić" i preporučujem ih svima, jer smo sve odradili online. Paket sa pozivnicama nam je stigao na kućnu adresu, a platili smo pouzećem.

6. Korsaži i reverčići - Bele rade na reveru? Hm... i to sam rešila. Našla sam na FB Draganu, malo sam gledala njene slike i odlučila da je kontaktiram sa svojim željama...

7. Cipele - Oni koji me poznaju, znaju da za cipele ne žalim da dam ni poslednje pare i da mi je špajz (ne male kvadrature) u stvari cipelarnik. E, upravo sam za njima najviše tragala i konačno ih našla. Bile su dve opcije: cipele Lidije Jovanović ili "farfalline" Ivane Trajković. I, presudilo je to što Lidija nema više ovih divnih belih cvetova i ne može da mi napravi cipeliške u mom broju. Na, "farfaline" čekam, trebale bi da budu gotove za 15 dana, a umesto tih satenskih traka, biće jednostavan kaiščić.

8. Venčanica - Poslednje, ali ne i manje važno! Odabrala sam je za celih 15 minuta. Bila je to ljubav na prvi pogled. Jednostavna, prelepa, elegantna i dostojna mog venčanja :P San Patrick, predkolekcija za 2011-tu, model Calella :D











O ostalom, posle venčanja.... Čitamo se!

PS. Ukoliko nekome treba bilo kakva pomoć oko venčanja u vidu informacija i slično, nek' mi se javi :) Sad sam profi :P


5 Responses so far.

  1. Jovana says:

    <3 ne sumnjam da ćeš biti divnaaaa!:*

  2. Kao prvo draga Jovana hvala ti sto si nas tako lepo uvela u tvoj najsrecniji dan u zivotu koji ce brzo nastupiti,i podelila sa nama sve tvoje strepnje oko izbora restorana,maticara,crkve,preko cipelica,torte,pozivnica...sve ti je bilo neizvesno sem mladozenje,hahahaha.Prelepo sve izgleda i mislim da ces biti lepa,zenstvena i sto je najbitnije srecna:))))

  3. mignonne says:

    Draga moja, zelim da vam "vas dan" ostane u predivnoj uspomeni, a koliko vidim i pripreme su vec skoro zavrsene... budite mi srecni, lepi i uvek zaljubljeni, a jedva cekamo slicice sa glavnog dogadjaja!;))

  4. Hvala vam devojke ♥

  5. nice post here.I really love your blog and found it from and comment you left on anothers. It would be great if we could follow each other?
    Aimee
    www.new-yorkdoll.blogspot.com
    xxx

Leave a Reply

Follow my blog with Bloglovin