Jovana subotom na Novosadskoj tv, subotom u 19.30...



"Prelistavanje" - o svetu poznatih i manje poznatih, svetske zanimljivosti, premijere... ...



" Rubrika "Knjižara" - jedan gost bira i preporučuje gledaocima dobro štivo. Na kraju rubrike predstavljamo "Top 10" - listu knjiga sponzora (Laguna). Pokloni...



" "Zarazno pod razno" - najrazličitije teme i predstavljanje ljudi koji se bave zanimljivim poslovima ili izradom neobičnih predmeta ...

Prev Next

Novi p(D)očeci

Ma, nije Nova godina ta koja me tera da poludim u decembru. Obožavam taj deo godine. Svi pomalo pošašave, jedni previše euforiči sa prevelikim očekivanjima, dok drugi samo gunđaju i mrače o tome kako ih praznična euforija smara. No, da se razumemo, nisu praznici ti koji me potpuno uveseljavaju, već ima tu svega po malo.
Obožavam kad prođem gradom i vidim te bleskaste izraze na licu ljudi koji iako troše više nego što imaju, raduju se ispraćaju Stare i dočeku Nove. Psiholozi bi to bolje objasnili, ali ja mislim da ulažu u novi početak i godinu u kojoj će im sve biti mnogo lakše i lepše. Obožavam kada Novi Sad dobije plavičasti sjaj u vidu zvezdanog pokrivača i volim onu savršenu jelku na uglu Modene i Zmaj Jovine.
Volim i vašare sa džidžabidžama, poput onih na Spensu ili jednostavnih tezgica ispred Bazara. Ali, nisam euforična samo zbog toga. Najlepšu priču su, za ovaj period godine, priredili moji roditelji ♥ Venčali su se upravo na dan kada se ispraćala 1977. godina i dočekivala 1978. Poslednjeg dana decembra su se zavetovali na ljubav, a proslava je trajala do duboko u noć, taman da stigne i mamin rođendan. Rođena je upravo prvog dana januara :) A, onda, kada sam ja začeta, vile su htele da se ne rodim krajem februara kada je bio termin. Već sam svet ugledala u splitskom porodilištu 30. decembra. Tako da se kod nas uglavnom slavi u ovo doba, najpre moj rođendan, pa godišnjica braka mojih roditelja, pa mamin rođendan. A, sudbina je tako htela, da je i mojoj svekrvi rođendan 1. jabuara :)
Osim što smo jedna jareća porodica, uvek previdimo taj doček, jer smo potpuno upućeni na naša lična slavlja.

PS. Želim da se zahvalim Njuškalu Buvić, jer je upotpunila moje jučerašnje slavlje ♥ Hvala svima koji su se setili mog divnog dana i želim vam da u zdravlju i veselju ispratite Staru i dočekate Novu 2012. godinu.

Love you all ♥

2 Responses so far.

  1. Divno je to kad imas mnogo lepsih razloga za slavlje od jednog obicnog doceka :)) Srecan rodjendan!!

  2. snez says:

    iako znamo da ce vecina stvari biti ista kao i u staroj, ipak ocekujemo novu godinu sa osmjehom na licu i nadom da ce stvari dobiti bolji oblik!!! kod mene nema toooolikoooo razloga za slavlje (osim NG i sestrinog rodjendana 31.:), ali ipak ima osmijeha jer ih valjda prenose ljudi svuda oko nas :)
    poz i poljubac :)

Leave a Reply

Follow my blog with Bloglovin