Jovana subotom na Novosadskoj tv, subotom u 19.30...



"Prelistavanje" - o svetu poznatih i manje poznatih, svetske zanimljivosti, premijere... ...



" Rubrika "Knjižara" - jedan gost bira i preporučuje gledaocima dobro štivo. Na kraju rubrike predstavljamo "Top 10" - listu knjiga sponzora (Laguna). Pokloni...



" "Zarazno pod razno" - najrazličitije teme i predstavljanje ljudi koji se bave zanimljivim poslovima ili izradom neobičnih predmeta ...

Prev Next

Mlada koju nisu žuljale cipele :)

IMG_0036




















Uz ovu venčanicu sam morala da imam cipele baš onakve kakve sam zamislila. Ali, avaj...

vencane




















Obilaza sam radnje po Novom Sadu, pa po Beogradu... zatim sve iznova još nekoliko puta i NIŠTA! Onda sam otkrila "Farfalina" cipele i mojoj sreći nema kraja :)

Poručila i danas mi stigle na kućnu adresu baletanke. Crne, lakovane, jednostavne... kakve sam i htela :)))


Farfalina baletanke
















Smislite šta vam treba, pa kontaktirajte Ivanu Trajković, a ona će se potruditi da vaše Farfaline budu lepše i udobnije nego što ste se nadali...

Ukoliko niste pobornik poručivanja, Farfaline možete naći i u TC Piramida, I sprat, lokal 46, Beograd.

Leave a Reply

Follow my blog with Bloglovin