Jovana subotom na Novosadskoj tv, subotom u 19.30...



"Prelistavanje" - o svetu poznatih i manje poznatih, svetske zanimljivosti, premijere... ...



" Rubrika "Knjižara" - jedan gost bira i preporučuje gledaocima dobro štivo. Na kraju rubrike predstavljamo "Top 10" - listu knjiga sponzora (Laguna). Pokloni...



" "Zarazno pod razno" - najrazličitije teme i predstavljanje ljudi koji se bave zanimljivim poslovima ili izradom neobičnih predmeta ...

Prev Next

Boot Camp: Dve nedelje posle














Nisam pisala, jer su me obaveze "pritisle". Ali, evo, dok dežuram u redakciji ovog subotnjeg popodneva da podelim sa vama svoje uspehe i neuspehe vezane za vežbanje.

U principu se treninzi ponavljaju. Ponedeljak, sreda, petak i tako u krug tri različita kružna treninga. Još uvek muku mučim sa TRX trakama, jer je moja kilaža za moje zglobove, izuzetno opterećenje. Ali, na jučerašnjem treningu sam gotovo uspela da odradim i tri kruga vežbi na TRX-u :) Ojačala sam taman toliko da više ne kilavim mnogo na treningu. Čak uspevam da ceo interval radim vežbe, plus da budem sposobna i da naredni odradim.

Malo sam i ponosna na sebe






Što se tiče kilaže, smršala sam tri kilograma prve nedelje vežbanja. Ove nedelje se nisam merila, ali je sigurno poneki kilogram otišao dole :D

Ishranu nisam redukovala, ali se pametnije hranim i još bolje osećam. Izbacila sam sve sokove (osim limunade bez šećera i sveže ceđenih sokova, koji mi ponekad zamene i obrok), ne jedem belo brašno i slatkiše (osim šećera iz voća).

Doručak mi je baziran na ovsenim ili speltinim pahuljicama sa jogurtom ili mlekom bez laktoze. Celu mešavinu začinim ponekom voćkom, ucelo ili smiksanom u jogurt.
Neretko pravim proju. Moju, brzu proju u koju dodam papriku ili sir, mladi nemasni.

RECEPT:

Sastojci:
10 kašika kukuruznog griza ili palente
5 kašika kukuruznog brašna
1 prašak za pecivo
2 jaja
1 šolja jogurta (manja, od kafe)
1/2 šolje maslinovog ili ulja od koštica grožđa
začini - što više to bolje (peršun, bosiljak, beli luk u prahu, suvo povrće)
so ne koristim, ali ko voli, može i da soli
1 sveža paprika na kockice isečena, umesto aprike može i sir... mada, može i jedno i drugo :P


Priprema:
Sve suve sastojke izmešate. Dodate jaja, ulje i jogurt, pa smiksate. U tu smesu, koja je malo gušća od smese za palačinke, dodate iseckanu papriku. Promešate i sipate u korpice i kalupe za muffin-e.

Ovako pripremljena proja se manje suši i zgodna je za poneti na posao :)


Dalje, kada mi se jede nešto slatko, smiksam bananu sa jogurtom bez laktoze. Nije baš sladoled, ali je zasitno, slatko i osvežavajuće.













Ne preskačem obroke i trudim se da jedem što više povrća.
Nadam se da ću do zime nalikovati sebi sa, recimo, ove slike :D

Leave a Reply

Follow my blog with Bloglovin