Jovana subotom na Novosadskoj tv, subotom u 19.30...



"Prelistavanje" - o svetu poznatih i manje poznatih, svetske zanimljivosti, premijere... ...



" Rubrika "Knjižara" - jedan gost bira i preporučuje gledaocima dobro štivo. Na kraju rubrike predstavljamo "Top 10" - listu knjiga sponzora (Laguna). Pokloni...



" "Zarazno pod razno" - najrazličitije teme i predstavljanje ljudi koji se bave zanimljivim poslovima ili izradom neobičnih predmeta ...

Prev Next

Da se ne zaboravi...

Tužna sam danas. Mir ne mogu da nađem, jer već dvadesetak godina balansiram. Otrgnuta sa jednog i presađena na drugo mesto, ne može baš svaka biljka da opstane. Prilagodiš se ili ne. Gledaš da najbolje od sebe upotpuniš najboljim iz nove sredine. Dese se tako čudni, vanserijski spojevi ili potpuno propadanje. Negde sam između tih stanja. Ponekad sam doticala vrh, ponekad dno, ali najčešće balansiram.











Zašto sve ovo pišem? Zato što sam umorna od pronalaženja "svog mesta", traženja potvrda i želje da imam jednaka prava kao i drugi.
Dvadeset godina je prošlo od stravičnog zločina na Miljevačkom platou, a tog dana se sećam kao da je bio juče. Tih dana se niko od nas (pa, ni mi deca) nije mnogo potresao oko pucnjave i granatiranja. Neverovatno je koliko je čoveku malo potrebno da se navikne na nenormalne situacije i prihvati ih kao svakodnevnicu. Ipak, taj dan je bio drugačiji. Ne sećam se da li je bila subota ili nedelja, ali znam da smo bili kod babe na selu i da su putem Knin-Drniš tutnjala vojna vozila užurbanije nego obično.






















To je taj put...



Nisam znala šta se dešava, ali sam osećala da ništa nije dobro. Tata nije bio sa nama, otuda i mamina zabrinutost, babino kukanje i moja zbunjenost.


































Ubijeno, masakrirano i bačeno u jamu je preko 40 ljudi. Ni dan danas niko nije odgovarao za taj zločin. Neki od njih su identifikovani, a neki nikada nisu. Sahranjeni su u grupnoj grobnici na kninskom groblju. Slava im.

Eto, nije mi želja da političarim, isterujem pravdu ili nešto slično. Htela sam samo da slika, urezana u um dvanaestogodišnje devojčice, ne izbledi.

One Response so far.

  1. snez says:

    nece se zaboraviti...ovakvi dogadjaji su urezani u pamcenjima mnogih od nas..

Leave a Reply

Follow my blog with Bloglovin