Jovana subotom na Novosadskoj tv, subotom u 19.30...



"Prelistavanje" - o svetu poznatih i manje poznatih, svetske zanimljivosti, premijere... ...



" Rubrika "Knjižara" - jedan gost bira i preporučuje gledaocima dobro štivo. Na kraju rubrike predstavljamo "Top 10" - listu knjiga sponzora (Laguna). Pokloni...



" "Zarazno pod razno" - najrazličitije teme i predstavljanje ljudi koji se bave zanimljivim poslovima ili izradom neobičnih predmeta ...

Prev Next

Hepatrombin, moj novi najbolji drug


















Znate one devojke koje u teretani izgledaju kao manekenke za sportsku opremu? I ne samo što su zgodne, sportski opremljene, one imaju frizuru, šminku i gooomiluuu nakita. Sad znam da su totalni fejkeri!

Ne nosim mnogo nakita, ni kad ga stvarno nosim. A, posebno ne kada vežbam. Danas sam zaboravila da skinem burmu i doživela šok. Povredila sam prst tako da sam gledala otok kako raste. Srećom da sam bila toliko prisebna da skinem burmu, da ne ostane urezana u otok :/

Znam da ste vi, koji me poznajete i znate koliko sam smotana, očekivali povredu i ranije ;)

Trener mi nije bio od neke pomoći, jer na moje pitanje šta da radim mi je odgovorio da stavim prst pod mlaz hladne vode. To sam i uradila, otok se malo povukao, ali čim sam nastavila sa treningom se i vratio. o.O

Prst me i dalje boli. Otok više nije plav, nego ljubičast. Jedino što sam mogla da uradim je da ga namažem mojim novim najboljim drugarom - Hepatrombinom.


One Response so far.

  1. snez says:

    ohhhh :((

Leave a Reply

Follow my blog with Bloglovin