Jovana subotom na Novosadskoj tv, subotom u 19.30...



"Prelistavanje" - o svetu poznatih i manje poznatih, svetske zanimljivosti, premijere... ...



" Rubrika "Knjižara" - jedan gost bira i preporučuje gledaocima dobro štivo. Na kraju rubrike predstavljamo "Top 10" - listu knjiga sponzora (Laguna). Pokloni...



" "Zarazno pod razno" - najrazličitije teme i predstavljanje ljudi koji se bave zanimljivim poslovima ili izradom neobičnih predmeta ...

Prev Next

Prvi trening: Umorna, ali srećna :)






Prvo što sam uradila kada sam izašla sa treninga je bilo to da sam svratila u apoteku i kupila pakovanje Andola. Odmah popila dva, da ne brinem posle :)

Crkla sam odmah nakon zagrevanja. Srce mi je bilo u nosu. Drugarica Sandra mi nije dala da sednem (iskusna sportistkinja, pa sam poslušala ;). Mislila sam da posle zagrevanja neću moći ništa sa svojim telom da uradim.

Kružni trening smo započeli trčkanjem u mestu i dizanjem tegova. Intervali su bili od 30 sekundi, a svako je radio tempom koji mu odgovara.


















Zatim smo narednu vežbu radili u paru. Strunjača i medicinska lopta. Poenta je da iz stojećeg stava, čučneš sa loptom u rukama, legneš na strunjaču i podigneš loptu iznad glave, napraviš vagu i vratiš se u čučanj. Ustaneš i odbiješ loptu partneru sa kojim radiš, da on ponovi sve to. I tako u krug 30 sekundi. Ni jedan jedini put nisam uspela da sa strunjače podignem dupe u čučanj o.O

Treća vežba je podizanje utega iz čučnja u visinu brade. Tu je bila fora što nas je radilo četvoro od jednom, a dva tega su bila od 8kg, dva od 18kg i dva od 20kg. Jedna devojka sa slomljenom rukom je bila sa nama u grupi, pa je imala prednost pri izboru manjeg tega. Nas, ostale tri, smo se uglavnom gurkale za što manju kilažu :)))










Četvrta vežba su noćna mi mora od TRX traka. Em, što sam smotana toliko, što dok se nakačim na trake, prođe tih 30 sekundi vremena, em što se bojim te naprave, plus treba da podižem svoje telo.... Hello, ipak sam ja kiloster!

A, onda su na red došle automobilske gume :)

























Staviš ruke na gume, skočiš u sklek, vratiš se, pa je podigneš iznad glave. Ponavljanja koliko ti ruke izdrže za 30 sekundi.

Nakon toga smo podizali stepere iznad glave uz iskorak, a kada vratimo nogu, savijali smo se u jednu stranu (onu kojom smo nogom napravili iskorak).




















Zatim, vežba zahvaljujući kojoj nazirem četiri suvenira: modricu na levom i desnom kolenu i modricu na levom i desnom laktu :/

Osećala sam se kao Koreanke na slici :P











Provlačili smo se ispod žice, vukući teg od 10 kg. Pogađate, dupe mi je zapinjalo za trake, ali WTF :) Naravno da nisam pravilno radila, jer da jesam ne bih imala modrice. Simple as that!

I nako svih tih vežbi, od kojih vam ruke podrhtavaju, sledi poslednja u nizu. Oslonjen na ruke nazad, treba suprotnu nogu da dodirneš jednom rukom. Gde ti celo telo drži jedna drgtava noga i još drhtavija ruka. Ali, osećaj je neprocenjiv! :)))

Onda su nas podelili u parove. Sandri se još jednom izvinjavam što sam kiloster, a ona vicešampionka Evrope u savateu, pa i nismo bile neki par. Podizale smo klupu iznad glave uz čučanj. Ja sam klupu držala na glavi, jer moje ruke više nisu mogle da je drže. Čučanj nisam uradila ni jedan, već neko bedno trćenje pozadine. Ali, avaj... Žao mi je samo što sam njoj bila loš partner! Sorry Sandra!

I onda, naposletku, najsimpatičniji momenat za mene :))) GRUPNI TRBUŠNJACI. Prvi put sam to videla i radila. Uhvatili smo se pod ruke, savili noge i radili trbušnjak grupni :) Dva puta po dvadeset komada :)





















Nekoliko ponavljanja ovih kružnih zavrzlama i sat vremena mi je prošlo kao dlanom o dlan. Moji mišići se verovatno ne bi složili sa ovom konstatacijom, ali ko ih šiša - dosta su odmarali, vreme je da nešto rade i tope salo :P

Trener: Saša Obradović

2 Responses so far.

  1. Darklen says:

    To sve u Novom Sadu? Gdeee?
    Zvuci jaaako hevi, sto meni i treba u ovom trenutku.
    Samo napred, Jovana, you can do it!

  2. World Class u Bazaru. Nadam se da će oragnizovati još neki Boot Camp, za sada funkcioniše ovaj jedan. Pretpostavljam da je nešto probno :)
    Hvala na podršci! :)))

    Evo ti link na WC FB stranici: http://www.facebook.com/world.class.novi.sad

Leave a Reply

Follow my blog with Bloglovin