Jovana subotom na Novosadskoj tv, subotom u 19.30...



"Prelistavanje" - o svetu poznatih i manje poznatih, svetske zanimljivosti, premijere... ...



" Rubrika "Knjižara" - jedan gost bira i preporučuje gledaocima dobro štivo. Na kraju rubrike predstavljamo "Top 10" - listu knjiga sponzora (Laguna). Pokloni...



" "Zarazno pod razno" - najrazličitije teme i predstavljanje ljudi koji se bave zanimljivim poslovima ili izradom neobičnih predmeta ...

Prev Next

Boot Camp: U ponedeljak je merenje :)
















Nisam u baš najsjajnijoj formi, ali je evidentno da sam smršala (u ponedeljak ću znati i koliko :), da trening konačno mogu da odradim (ako zanemarimo TRX trake), da sam mnogo lakša na nogama i da se odlično osećam.
Imala sam nekoliko neznatnih povreda, koje su verovatno sastavni deo procesa kiloster-utreniran. Prst mi je dobro, otok je spao i što je najvažnije ne boli. Laktovi mi više nisu ovređeni, jer sam kupila odbojkaške štitnike koji su prava stvar. Kolena su mi tu i tamo modra, odrana i crvena. No, to je sve prirodno kada radiš "ženske" sklekove, provlačiš se ispod žice, pa se potpomogneš kolenima. Modrice rešavam Hepatrombinom, a crvenilo i odranost Pantenol emulzijom.

Sinoć smo odradili poslednji trening na terasi Bazara, a u petak ćemo imati pokaznu vežbu na Štrandu (na Špicu) :) Nisam baš oduševljena vežbanjem pred publikom, ali ako bilo koga motivišemo onda smo uradili pravu stvar.

Satnica:
18.00-19.30 Boot Camp takmičenje - za najspremnije, pobednici osvajaju članarinu u World Class-u

19.30-20.30 Boot Camp final trening! Pogledajte kako to rade naši članovi

20.30-21.00
Probajte i vi






Nedostajaće mi ovi treninzi, jer sam se baš primila :D Koliko god da je bilo dana da sam preko volje odlazila na trening, uvek sam nasmejana odlazila sa treninga... i umorna :)


Leave a Reply

Follow my blog with Bloglovin